livrare plata

Politica Retur

Costurile pentru returnare vor fi suportate de catre Cumparator. Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor.

Livrare si Retur

In urma plasarii comenzii, coletul dvs va fi preluat de Curier (FanCurier), in functie de alegerea dvs (comenzile plasate dupa ora 14.00 vineri si cele din weekend sunt procesate incepand de luni).

Comenzile sunt preluate de Curier in interval de 1-2 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii sau de la data confirmarii platii, daca ati optat pentru plata prin transfer bancar. Costul de expediere pentru fiecare comanda este in functie de alegerea dumneavoastra.

Conform legislatiei în vigoare

Consumatorul are dreptul si notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare la adresa contact@italypanda.ro sau completand formularul, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Produsele trebuiesc returnate în starea în care au fost primite si ambalajul original. Nu putem primi si rambursa produsele care au fost deja folosite. Plata returnarii produselor revine clientului, urmând ca www.italypanda.ro sa restituie clientului contravaloarea produselor returnate, dupa ce constata ca acestea sunt în starea în care au fost expediate.

Formular Retur

Politica de Retur

Costurile pentru returnare vor fi suportate de catre Cumparator. Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor.

Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul in care Cumparatorul solicita renuntarea produselor in termenul legal de 14 zile din momentul receptionarii acesteia, trebuie sa ne informeze, telefonic sau pe email din pagina de contact sau trimitand un email pe adresa prezenta pe site-ul www.italypanda.ro Noi vom confirma primirea cererii de renuntare la comanda, tot prin email.

Asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: produsul trebuie sa fie in cutie sigilat asa cum la-ti primit.

Noi vom trimite curierul la adresa indicat de tine si va prelua coletul de retur.

Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email sau telefon

In orice situatie de returnare a produselor  deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit . Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte.  Metoda de livrare va fi identica cu cea folosita aleasa initial de Cumparator pentru primirea comenzii.
Cumparatorul este responsabil sa inapoieze produsele comandate, intacte, sigilate, in ambalajul original, in caz contrar, returnarea produselor nu se va putea face, intrucat, in conformitate cu dispozitiile art.16 pct e din OUG 34/2014 „sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de furnizare de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigiliate de consumator.